Wednesday 9 October 2013

PROJECT BUAT DUIT &&&


  WELCOME TO BIMMERS AND SUPERBIKE CLUB. 

  PROJECT BUAT DUIT &&& SAMA ADA TAHU DAN TAK TAHU ?

ExtraOrdinary Zone 
THE EXTRA ORDINARY ZONE S7 adalah sebuah komuniti bebas yang terbuka kepada semua lapisan masyarakat.The extra ordinary zone ini ditubuhkan bertujuan untuk berkongsi peluang untuk MUTIPLY (ganda) kan duit dengan cara yang sah supaya terus kekal kaya dan bebas keewangan.Komuniti yang hebat kerana berkongsi untuk mengajar dan membimbinh masyarakat dengan teknik paling efektif di luar jangkaan masyarakat.Cara demikian dicipta untuk ahli bertambah bebas dan kaya dari semasa ke semasa.
Nak tahu teknik buat duit / nak kaya / nak ubah kehidupan 
berbinti/berbin kan MISKIN 
SAMPAI BILA ?
bila nak berubah / mahu kekal dengan keadaan sedemikian ? /sudah selesa 
ironinya orang berkata saya tidak perlukan duit tapi kenapa mereka kerja 8jam sehari ?
bukan untuk duit ?
kadang-kadang kita perlu berfikir di luar kotak / untuk jangka masa yg panjang !
itulah hakikat dunia sekarang , semuanya perlukan duit .
SEBENARNYA -
-Dalam dunia online ada dua golongan iaitu golongan yang TAHU dan lagi satu golongan yang TAK TAHU
-Banyak bezanya antara dua golongan ini .Hari ramai yang tahu guna internet tapi kenapa di tahap itu sahaja ? maknanya disini belum tahu.sebab ramai je buat duit guna PLATFORM internet .
kenapa tidak anda ?
- Orang yang tak tahu nampak semua ni mengarut tapi bagi orang yang TAHU ?
kelebihan dan kesan bisnes internet sangat mengagumkan .kita pun tahu banyak bisnes dalam dunia sekrang ni menggunakan 90% dri internet.Anda hanya perlu tahu skill + method +driver untuk mula buat duit dengan internet .orang yang tahu juga menggunakan internet untuk jalan kan bisnes kerana meraka tahu laman sosial adalah salah satu teknik/attraction/dan mereka tahu guna peluang untuk buat duit.Banyak juga bisnes yang menggunakan laman sosial tanpa memikirkan sewa,utiliti,pekerja dan sebagainya.
-setiap saat ada je new acc fb,twitter,tagged,instagram,tumblur,wechat,whatsapp,blogger yang merupakan market yang tak pernah putus .ada sesiapa yang boleh hentikan internet ? tak de kan ?sebab tu la INTERNET adalah gabungan yang bagus untuk Buat DUIT.NEW ADVANCED,HIGH POTENTIAL INCOME &&
-Ada jugak yang nak buat duit cepat pilih mlm + skim cepat kaya / pinjam along .KAYA SEKEJAP LEPAS TU LINGKUP .Nak tahu kenapa jadi macam tu ? sebab mereka takde skill & method .sebenarnya bisnes bukan lah penentu kejayaan tetapi driver diibaratkan mentor yang mengajar macam mana nk buat perniagaan sebenar di internet mahupun di luar internet (offline) . apa-apa pernigaan pun tak kesah tapi yang penting BETUL dan IKUT CARA YANG SAH .
-EXTRA BONUS akan diajar untuk MUTIPLY tentang ASB 30% DIVIDEN ,EMAS/SILVER,PROPERTIES collect 4juta dalam tempoh 5tahun.Bagaimana loan menjana income ? bagaimana card credit boleH extra income ?dengan ASB boleh selesaikan masalah yang ada . 
 AMBIL SATU TINDAKAN UNTUK SATU PERUBAHAN.
berminat untuk ubah kehidupan boleh hubungi 
013-6201010 ( fayruza)
 




No comments:

Post a Comment